image

NELOS Boetiek

 

Alle artikelen van de NELOS-boetiek kunnen besteld worden via het NELOS-secretariaat. 

Dit zijn de stappen die je moet ondernemen om je bestelling te vervolledigen.. 

  1. Als CLUB verzamel je de individuele bestellingen van je leden.
    Indien je dus als clublid bepaalde artikelen nodig hebt, dien je dit aan je eigen clubsecretariaat door te geven en te betalen.
  2. De club geeft om de zo veel tijd deze bestellingen door op één bestelbon aan het NELOS-secretariaat via secretariaat@nelos.be of boetiek@nelos.be
  3. Het secretariaat maakt een factuur op van je bestelling en verstuurd deze naar jullie NELOS e-mailadres.
    Let op: Gelieve te wachten met betalen totdat je de factuur hebt ontvangen. Zo betaal je steeds het correcte bedrag aan NELOS. 
  4. Zodra het NELOS-secretariaat de betaling heeft ontvangen, kan de bestelling opgehaald worden. (*) 

(*) Op de vernieuwde boetiekbestelbon zal het mogelijk zijn om aan te duiden op welke manier we je het pakket moeten bezorgen. De mogelijkheden zijn: afhalen in het Duikershuis, afhalen in de regio of het laten versturen met bpost. Bij verzending met bpost zullen steeds portkosten worden aangerekend, Kortingsbonnen kunnen ook worden gebruikt, afhankelijk van de grootte van je bestelling. 

Voor meer informatie kan je steeds terecht bij NELOS via nelos@boetiek.be.

De regioverantwoordelijke voor AVOS:
Frederik Rausenberger
Brandheide 2
2880 Bornem
GSM: 0468 57 58 75
Email: boetiek.ant@nelos.be